Hej. Jeg hedder Louise og er enlig mor til en dreng på snart 6år. Da jeg er enlig og ikk har noget familie i nærheden får jeg brug for en barnepige som kan aflevere min søn 1-2 gange om ugen og skal kunne hente ham i børnehave 1-2 gange om ugen og så hvis der er forældremøde ved aftensmadstid.
Om mig
Hej. Jeg hedder Louise og er enlig mor til en dreng på snart 6år. Da jeg er enlig og ikk har noget familie i nærheden får jeg brug for en barnepige som kan aflevere min søn 1-2 gange om ugen og skal kunne hente ham i børnehave 1-2 gange om ugen og så hvis der er forældremøde ved aftensmadstid.
Madlavning