Min mand og jeg søger en barnepige til vores 5 børn på 1,3,7,11,13 år. Min mands familie bor i Grækenland og jeg har mistet begge forældre, så vi har ikke rigtig noget netværk at trække på, når det kommer til pasning af børnene. Med 5 stk. Savner man at kunne tage ud at spise, i byen, til koncert osv. Enkelte aftener i mdr. Det kan også være et møde eller lignende om dagen. Det er her du kommer ind i billedet :-) Vi søger en der har erfaring med børn i forskellige aldre, gerne flere på en gang. En der er pålidelig og stabil og nyder samværet med børn. Det skal også være en der kan bevare overblikket og har tålmodighed, for med 5 børn kan det hurtigt blive ret hektisk. Man skal have øjne over alt! De 2 store på 13 og 11 kan det meste selv og kræver ikke meget og er gode til at hjælpe til. Hende på 7 er også ret selvhjulpen, så jobbet består primært i at passe de 2 små og så bare holde øje med de 3 andre. Vi har ikke nogen krav om at du skal kunne lave mad, det kan i bare bestille hvis det er (på vores regning selvf.) så behøver man ikke se til det også. Det er heller ikke et krav med bil og kørekort, da vi sagtens kan hente og bringe eller betale en taxa hjem! Man må også gerne overnatte, det er som du foretrækker det :-) det vigtigste for os er, at det er en der kan overskue at passe dem og har lysten og tiden til det! Vi er klar over at 5 børn er mere end gennemsnittet, så vi er villige til at betale lidt ekstra i timen! Hvis det lyder som noget du har mod på, så kontakt os gerne. Min email er: SabrinaShanila@hotmail.com Mvh. Sabrina
Om mig
Min mand og jeg søger en barnepige til vores 5 børn på 1,3,7,11,13 år. Min mands familie bor i Grækenland og jeg har mistet begge forældre, så vi har ikke rigtig noget netværk at trække på, når det kommer til pasning af børnene. Med 5 stk. Savner man at kunne tage ud at spise, i byen, til koncert osv. Enkelte aftener i mdr. Det kan også være et møde eller lignende om dagen. Det er her du kommer ind i billedet :-) Vi søger en der har erfaring med børn i forskellige aldre, gerne flere på en gang. En der er pålidelig og stabil og nyder samværet med børn. Det skal også være en der kan bevare overblikket og har tålmodighed, for med 5 børn kan det hurtigt blive ret hektisk. Man skal have øjne over alt! De 2 store på 13 og 11 kan det meste selv og kræver ikke meget og er gode til at hjælpe til. Hende på 7 er også ret selvhjulpen, så jobbet består primært i at passe de 2 små og så bare holde øje med de 3 andre. Vi har ikke nogen krav om at du skal kunne lave mad, det kan i bare bestille hvis det er (på vores regning selvf.) så behøver man ikke se til det også. Det er heller ikke et krav med bil og kørekort, da vi sagtens kan hente og bringe eller betale en taxa hjem! Man må også gerne overnatte, det er som du foretrækker det :-) det vigtigste for os er, at det er en der kan overskue at passe dem og har lysten og tiden til det! Vi er klar over at 5 børn er mere end gennemsnittet, så vi er villige til at betale lidt ekstra i timen! Hvis det lyder som noget du har mod på, så kontakt os gerne. Min email er: SabrinaShanila@hotmail.com Mvh. Sabrina
Passe flere børn på en gang