Vi er en familie på 5. Mor, far samt 3 drenge på 5, 8 og 13 år. Voers mellemste dejlige dreng på 8 har diagnosen emotionel personlighedsforstyrrelse, Ocd, samt en masse uro i kroppen. Han har brug for fast struktur og faste rammer. Han er meget kærlig og går i normal folkeskole. Vi er bevilliget 6 timers aflastning i e get hjem gennem Viborg kommune. Der bliver aflønnet gennem kommunen. Vi har brug for hjælp mandag fra 16.30 - 19.00. Resten af timerne evt onsdag eller torsdag.
Om mig
Vi er en familie på 5. Mor, far samt 3 drenge på 5, 8 og 13 år. Voers mellemste dejlige dreng på 8 har diagnosen emotionel personlighedsforstyrrelse, Ocd, samt en masse uro i kroppen. Han har brug for fast struktur og faste rammer. Han er meget kærlig og går i normal folkeskole. Vi er bevilliget 6 timers aflastning i e get hjem gennem Viborg kommune. Der bliver aflønnet gennem kommunen. Vi har brug for hjælp mandag fra 16.30 - 19.00. Resten af timerne evt onsdag eller torsdag.
Kørekort