Hej:). Vi søger en stabil babysitte/barnepige til vores 2 børn . En pige på 2 år og en dreng på 10 måneder . Det er i tidsrummet kl.14-17-17.30. I ulige uger vil det være mandag tirsdag og fredag. I lige uger er det mandag og fredag . Børnene går ikke i institution da der ikke er nogle som passer ind i vores arbejds tider. Børnene går dog i legestue et par gange om ugen . Lidt om jobbet : det består i at underholde børnene , give dem mad (det er forlavet, klar til at varmes) , skifte ble og evt måske lukke hund ud i haven men. Kærligst Louise & Jonas
Om mig
Hej:). Vi søger en stabil babysitte/barnepige til vores 2 børn . En pige på 2 år og en dreng på 10 måneder . Det er i tidsrummet kl.14-17-17.30. I ulige uger vil det være mandag tirsdag og fredag. I lige uger er det mandag og fredag . Børnene går ikke i institution da der ikke er nogle som passer ind i vores arbejds tider. Børnene går dog i legestue et par gange om ugen . Lidt om jobbet : det består i at underholde børnene , give dem mad (det er forlavet, klar til at varmes) , skifte ble og evt måske lukke hund ud i haven men. Kærligst Louise & Jonas
Madlavning