Hej! Vi leder efter en børnepasser til vores to drenge. Det drejer sig om at hente dem i børnehaven omkring kl. 15, og at lave noget med dem i et par timer, indtil vi kommer hjem fra arbejde - enten herhjemme eller på en legeplads eller noget i den stil. Vi har brug for det en dag om ugen - fx. torsdag. Drengene hedder Christian og Wille og er hhv. 5 og 3 år. Mvh. Søren og Line
Om mig
Hej! Vi leder efter en børnepasser til vores to drenge. Det drejer sig om at hente dem i børnehaven omkring kl. 15, og at lave noget med dem i et par timer, indtil vi kommer hjem fra arbejde - enten herhjemme eller på en legeplads eller noget i den stil. Vi har brug for det en dag om ugen - fx. torsdag. Drengene hedder Christian og Wille og er hhv. 5 og 3 år. Mvh. Søren og Line