Vi er en familie på fire, to børn på 4 og 6, der netop er flyttet til Kbh fra New York. Vi leder efter en der kan hjælpe med at se efter børnene et par eftermiddage hver uge fra ca 15-17.30 på Østerbro. Vi snakker dansk og engelsk derhjemme (min mand er amerikaner og snakker mest engelsk) så det er en fordel at du snakk er både dansk og engelsk.
Om mig
Vi er en familie på fire, to børn på 4 og 6, der netop er flyttet til Kbh fra New York. Vi leder efter en der kan hjælpe med at se efter børnene et par eftermiddage hver uge fra ca 15-17.30 på Østerbro. Vi snakker dansk og engelsk derhjemme (min mand er amerikaner og snakker mest engelsk) så det er en fordel at du snakk er både dansk og engelsk.