hej vi søger en barnepige (resave mormor/farmor) da vi ikke har meget famille i nærhende , vi mangler i ny og nær en barenepige til dag og aften , og akut tilfælde Oliver er 1,5 år. en meget glad dreng håber at høre fra jer Hilsen Camilla og Thomas
Om mig
hej vi søger en barnepige (resave mormor/farmor) da vi ikke har meget famille i nærhende , vi mangler i ny og nær en barenepige til dag og aften , og akut tilfælde Oliver er 1,5 år. en meget glad dreng håber at høre fra jer Hilsen Camilla og Thomas
Skal kunne hente efter skole