Jeg er mor til to drenge på 2 og 3 år. da min mand arbejder når børnene er hjemme så har jeg brug for en babysitter sommetider til hygge med venner, fester osv. mest weekend. lige nu studere jeg fjernstudie. jeg venter barn nr 3 og vil meget gerne have engang imellem tid for mig selv. :-) ps. Jeg har ikke prøvet en b abysitter før. alt er nyt for mig og kan være jeg har mange sp ang det.
Om mig
Jeg er mor til to drenge på 2 og 3 år. da min mand arbejder når børnene er hjemme så har jeg brug for en babysitter sommetider til hygge med venner, fester osv. mest weekend. lige nu studere jeg fjernstudie. jeg venter barn nr 3 og vil meget gerne have engang imellem tid for mig selv. :-) ps. Jeg har ikke prøvet en b abysitter før. alt er nyt for mig og kan være jeg har mange sp ang det.