Vi har nogen gange brug for en barnepige til vores 2 piger på 9 og 12 år. Vi er en humoristisk og venlig familie og søger derfor en barnepige , som er sød og imødekommende. Skriv/ SMS hvis det passer hos dig. Vh Martha
Om mig
Vi har nogen gange brug for en barnepige til vores 2 piger på 9 og 12 år. Vi er en humoristisk og venlig familie og søger derfor en barnepige , som er sød og imødekommende. Skriv/ SMS hvis det passer hos dig. Vh Martha