Hej. Vi er en familie på fire, som netop er flyttet til 4682 Tureby. Da vores børns bedsteforældre bor relativt langt væk, har vi brug for en babysitter, som kan passe vores børn når vi ikke selv kan. Vi har en pige på 2 år og en dreng på 4 år. Vores datter bruger stadig ble, mens vores søn er renlig. Vi har prim ært brug for pasning om aftnen og en sjælden eftermiddag, hvis tingene ikke kan gå op i en højere enhed. Vi har ikke brug for pasning ud fra et fast skema, men ved forældremøder, ved arrangementer hvor børn ikke er inviteret med etc. Det er vigtigt for os, at det er en person, som kan bevare overblikket og roen, har et stort hjerte og let til smil. Vi håber at høre fra dig. Hilsen Familien Sonne
Om mig
Hej. Vi er en familie på fire, som netop er flyttet til 4682 Tureby. Da vores børns bedsteforældre bor relativt langt væk, har vi brug for en babysitter, som kan passe vores børn når vi ikke selv kan. Vi har en pige på 2 år og en dreng på 4 år. Vores datter bruger stadig ble, mens vores søn er renlig. Vi har prim ært brug for pasning om aftnen og en sjælden eftermiddag, hvis tingene ikke kan gå op i en højere enhed. Vi har ikke brug for pasning ud fra et fast skema, men ved forældremøder, ved arrangementer hvor børn ikke er inviteret med etc. Det er vigtigt for os, at det er en person, som kan bevare overblikket og roen, har et stort hjerte og let til smil. Vi håber at høre fra dig. Hilsen Familien Sonne