Hej med dig Jeg søger en barnepige/dreng til at tage sig af mine dejlige og sjove tvillingedrenge Storm og Herman på 5 et halvt år. (fylder 6 i juni). Det handler om en dag hver 14. dag i de lige weekender. (lige uger) Jeg har 4 børn og har brug for aflastning. Jeg har brug for en dejlig person, der kan give mine drenge nogle oplevelser udenfor hjemmet. Du må gerne tage dem med hjem til dig selv også....derfor er det fint hvis du bor i nærheden på Østerbro. Det drejer sig om 5 timer pr. gang. Og meget gerne lørdage fra ca 12 til 17. Nogle gange handler det kun om at passe den ene, så den anden kan blive hjemme hos mig og få alenetid uden sin tvilingebror og nogle gange er det pasning af begge to. Jeg er fraskilt og er alene om de 4 børn....så min økonomi er ikke den bedste, så jeg kan kun tilbyde 60 kr. i timen. Jeg selv er børnehaveklasselærer og 46 år. Storm og Hermans søskende er 13 og 15 år. Gode hilsner Eva Maria
Om mig
Hej med dig Jeg søger en barnepige/dreng til at tage sig af mine dejlige og sjove tvillingedrenge Storm og Herman på 5 et halvt år. (fylder 6 i juni). Det handler om en dag hver 14. dag i de lige weekender. (lige uger) Jeg har 4 børn og har brug for aflastning. Jeg har brug for en dejlig person, der kan give mine drenge nogle oplevelser udenfor hjemmet. Du må gerne tage dem med hjem til dig selv også....derfor er det fint hvis du bor i nærheden på Østerbro. Det drejer sig om 5 timer pr. gang. Og meget gerne lørdage fra ca 12 til 17. Nogle gange handler det kun om at passe den ene, så den anden kan blive hjemme hos mig og få alenetid uden sin tvilingebror og nogle gange er det pasning af begge to. Jeg er fraskilt og er alene om de 4 børn....så min økonomi er ikke den bedste, så jeg kan kun tilbyde 60 kr. i timen. Jeg selv er børnehaveklasselærer og 46 år. Storm og Hermans søskende er 13 og 15 år. Gode hilsner Eva Maria