Hej Jeg soger en barnepige til mine to piger paa hhv. 2 og 3,5 aar. det vi har brug for er at de bliver hentet tirsdag og torsdag i bornehaven kl. 16.00, 500 m fra vores hjem i Gorlose. de skal saa passes frem til kl. 18 hvor der vil komme en af os foraeldre hjem. pigerne er sode og rare og det er kun den lille der bruger ble.
Om mig
Hej Jeg soger en barnepige til mine to piger paa hhv. 2 og 3,5 aar. det vi har brug for er at de bliver hentet tirsdag og torsdag i bornehaven kl. 16.00, 500 m fra vores hjem i Gorlose. de skal saa passes frem til kl. 18 hvor der vil komme en af os foraeldre hjem. pigerne er sode og rare og det er kun den lille der bruger ble.
Skal kunne hente efter skole