Jeg søger en sød og dygtig pige/kvinde til at passe min dreng. Han hedder William og er 3 år. Vi bor nær valbyparken, der går busser og tog tæt på hvor vi bor. Det jeg mest får brug for er pasning i forbindelse med sygdom. Det vil være fra tidlig morgen til eftermiddag. Med venlig hilsen Jeanette
Om mig
Jeg søger en sød og dygtig pige/kvinde til at passe min dreng. Han hedder William og er 3 år. Vi bor nær valbyparken, der går busser og tog tæt på hvor vi bor. Det jeg mest får brug for er pasning i forbindelse med sygdom. Det vil være fra tidlig morgen til eftermiddag. Med venlig hilsen Jeanette