Hej, Vi er en familie på 5. Min mand og jeg er læger, og vi har 3 drenge. Seier på 5år som starter i skole og Lauge og Valde, som er tvillinger på 3 år. Vi har behov for hjælp hver onsdag samt hver eller hver anden fredag til at få hentet vores børn fra SFO og børnehave og passe til dem vi er hjemme. Hvis du er int eresseret så skriv, så kan vi tage en samtale. Mvh Mette Laursen
Om mig
Hej, Vi er en familie på 5. Min mand og jeg er læger, og vi har 3 drenge. Seier på 5år som starter i skole og Lauge og Valde, som er tvillinger på 3 år. Vi har behov for hjælp hver onsdag samt hver eller hver anden fredag til at få hentet vores børn fra SFO og børnehave og passe til dem vi er hjemme. Hvis du er int eresseret så skriv, så kan vi tage en samtale. Mvh Mette Laursen
Passe flere børn på en gang