Vi mangler en babysitter til vores 2 drenge Villy er snart 2 år og Anton er snart 9 år. Anton bor på skift hos mig og sin far. Vi bor centralt ved søerne/Forum og Åboulevard. Anton går på Sølvgadeskole og på frit på Dronen som ligger imellem Botanisk have og søerne – Villy går i vuggestue i Berlingske Vugges tue i Store Regnegade i kbh K. Min kæreste Peter arbejder i reklamebranchen og har heftige lange arbejdsdage – Jeg arbejder med design og har indimellem svært ved at nå at hente etc. Kort sagt så mangler vi en ekstra voksen, der kan træde til for drengene. Og få hverdagen til at glide lidt lettere… Det kunne være at hente faste 1-2 gange om ugen og en aften hist og pist hvis vi gerne vil ud. Lyder det som noget du kunne ha lyst til?:)
Om mig
Vi mangler en babysitter til vores 2 drenge Villy er snart 2 år og Anton er snart 9 år. Anton bor på skift hos mig og sin far. Vi bor centralt ved søerne/Forum og Åboulevard. Anton går på Sølvgadeskole og på frit på Dronen som ligger imellem Botanisk have og søerne – Villy går i vuggestue i Berlingske Vugges tue i Store Regnegade i kbh K. Min kæreste Peter arbejder i reklamebranchen og har heftige lange arbejdsdage – Jeg arbejder med design og har indimellem svært ved at nå at hente etc. Kort sagt så mangler vi en ekstra voksen, der kan træde til for drengene. Og få hverdagen til at glide lidt lettere… Det kunne være at hente faste 1-2 gange om ugen og en aften hist og pist hvis vi gerne vil ud. Lyder det som noget du kunne ha lyst til?:)
Skal kunne hente efter skole