Hej Vi er en familie på 3. Vi har en søn på 3 år, som gå i en speciel børnehave i Slagelse, og han kører med egon´s minibus hver morgen og eftermiddag til og fra børnehave, og vi har brug for hjælp om morgen og om eftermiddagen. Det haster da jeg er startet arbejde.
Om mig
Hej Vi er en familie på 3. Vi har en søn på 3 år, som gå i en speciel børnehave i Slagelse, og han kører med egon´s minibus hver morgen og eftermiddag til og fra børnehave, og vi har brug for hjælp om morgen og om eftermiddagen. Det haster da jeg er startet arbejde.
Kørekort