hej Jeg hedder Jessica og søger job som barnepige, jeg elsker børn har selv mindre søskende, jeg er 13 år er født i 2003, jeg er en super glad og aktiv pige og meget krativ kan godt finde lidt ud af fodbold og elsker og tegne i det hele taget hygge, kreativitet Jeg har ikke rigtig nogen krav og jeg gør selvfølgelig som i siger og beder om omkring barnet jeg skal selvfølgelig nok passe og sørger for og gøre mit bedste for dit barn er glad
Om mig
hej Jeg hedder Jessica og søger job som barnepige, jeg elsker børn har selv mindre søskende, jeg er 13 år er født i 2003, jeg er en super glad og aktiv pige og meget krativ kan godt finde lidt ud af fodbold og elsker og tegne i det hele taget hygge, kreativitet Jeg har ikke rigtig nogen krav og jeg gør selvfølgelig som i siger og beder om omkring barnet jeg skal selvfølgelig nok passe og sørger for og gøre mit bedste for dit barn er glad