Hej. Jeg er enlig med mine 2 piger. Jeg har brug for pasning ved behov, når der opstår sygdom. Så den primære pasning vil foregår i dagtimerne når jeg skal arbejde. Vi har en meget rolig hund.
Om mig
Hej. Jeg er enlig med mine 2 piger. Jeg har brug for pasning ved behov, når der opstår sygdom. Så den primære pasning vil foregår i dagtimerne når jeg skal arbejde. Vi har en meget rolig hund.
Pleje af kæledyr