Hej. Jeg hedder Emma og er 14 (15 til maj), jeg går i 8. Klasse. Jeg søger job som barnepige, da jeg har en lillebror på 7 og en søster på snart 11, og 6 yngre nevøer og niecer, har jeg en del erfaring med at passe børn. Jeg har mulighed for at hjælpe hver anden weekend, samt eftermiddage og aftner. Helst i nærhe den af Augustenborg. Lønnen kan vi aftale nærmere om😊 Glæder mig til at høre fra jer. Med venlig hilsen Emma
Om mig
Hej. Jeg hedder Emma og er 14 (15 til maj), jeg går i 8. Klasse. Jeg søger job som barnepige, da jeg har en lillebror på 7 og en søster på snart 11, og 6 yngre nevøer og niecer, har jeg en del erfaring med at passe børn. Jeg har mulighed for at hjælpe hver anden weekend, samt eftermiddage og aftner. Helst i nærhe den af Augustenborg. Lønnen kan vi aftale nærmere om😊 Glæder mig til at høre fra jer. Med venlig hilsen Emma
Madlavning