Hej, Jeg er en enlig far, til min søn Vitus på 5 år. Mit netværk herovre er ikke så stort, da jeg oprindeligt er fra Jylland og har rejse arbejde. Så i mine 14 dage, jeg er hjemme - har jeg Vitus, så kunne være rart med lidt hjælp, ind imellem, så jeg kan komme lidt ud også :-) Vitus, han er verdens nemmeste og gla deste dreng, er vigtigt for mig at du kan møde ham i børnehøjde og være lidt aktiv og lege med ham, læse - spille spil osv :-)
Om mig
Hej, Jeg er en enlig far, til min søn Vitus på 5 år. Mit netværk herovre er ikke så stort, da jeg oprindeligt er fra Jylland og har rejse arbejde. Så i mine 14 dage, jeg er hjemme - har jeg Vitus, så kunne være rart med lidt hjælp, ind imellem, så jeg kan komme lidt ud også :-) Vitus, han er verdens nemmeste og gla deste dreng, er vigtigt for mig at du kan møde ham i børnehøjde og være lidt aktiv og lege med ham, læse - spille spil osv :-)