Vi er et par (K39 og M40 år) på indre Frederiksberg ved Forum, som har en dreng på 7 år og en datter på 4 år. Vi har i dag en barnepige der passer fast en eftermiddag om ugen, men med 2 fuldtidsjobs inkl. rejseaktivitet ved det ene job, har vi brug for at have en barnepige mere, der kan passe fast 1 eftermiddag i uge n (hente dem fra børnehave og skole indtil aftensmad ca. 2 timer) plus ad hoc. Vores søn på 7 er en glad og kærlig dreng, og vores datter på 4 er sød og frisk :-) Børnene har det godt sammen og generelt nemme - i det mindste for barnepiger :-) Både børnehave og skole er inden for kort gå afstand fra vores lejlighed. Hvis du er interesseret i at høre mere, må du endelig sige til. Med venlig hilsen Henrik Basse
Om mig
Vi er et par (K39 og M40 år) på indre Frederiksberg ved Forum, som har en dreng på 7 år og en datter på 4 år. Vi har i dag en barnepige der passer fast en eftermiddag om ugen, men med 2 fuldtidsjobs inkl. rejseaktivitet ved det ene job, har vi brug for at have en barnepige mere, der kan passe fast 1 eftermiddag i uge n (hente dem fra børnehave og skole indtil aftensmad ca. 2 timer) plus ad hoc. Vores søn på 7 er en glad og kærlig dreng, og vores datter på 4 er sød og frisk :-) Børnene har det godt sammen og generelt nemme - i det mindste for barnepiger :-) Både børnehave og skole er inden for kort gå afstand fra vores lejlighed. Hvis du er interesseret i at høre mere, må du endelig sige til. Med venlig hilsen Henrik Basse