Jeg er alene med tvillinger på snart 6. Jeg har behov for hjælp til pasning især i når de er syge i dagtimerne hvor jeg er på arbejde. Jeg arbejder som sygeplejerske og har job i dagtimerne Vi har to små hunde. De skal ikke passes i de timer, men de er her og man skal derfor trives godt med hunde 😄
Om mig
Jeg er alene med tvillinger på snart 6. Jeg har behov for hjælp til pasning især i når de er syge i dagtimerne hvor jeg er på arbejde. Jeg arbejder som sygeplejerske og har job i dagtimerne Vi har to små hunde. De skal ikke passes i de timer, men de er her og man skal derfor trives godt med hunde 😄
Pleje af kæledyr