Jeg er alene mor til to piger på 3 1/2 og 2 år. Jeg er lige startet nyt job, hvor jeg i starten ikke har mulighed for at kunne nå hjem og hente pigerne. Arbejdstiderne hedder fra 8-16, det er i brønby, så jeg er hjemme omkring 7.15-7.30, selvfølgelig helt an på trafikken.
Om mig
Jeg er alene mor til to piger på 3 1/2 og 2 år. Jeg er lige startet nyt job, hvor jeg i starten ikke har mulighed for at kunne nå hjem og hente pigerne. Arbejdstiderne hedder fra 8-16, det er i brønby, så jeg er hjemme omkring 7.15-7.30, selvfølgelig helt an på trafikken.
Kørekort