Lidt om os: Vi er i midt-tredvierne og arbejder begge med hjemløse. Bor tæt på Nørrebro St i en større andel. Vores dreng Otto (der bliver storebror til vinter) er knap 2 år og en livlig og glad fyr. Kan lide at få læst op, tegne, hoppe i sofaen, spise bær, snakke om bussen, gå på legeplads og komme i badekar. Han er vi st ikke noget særligt, dvs skiller sig ud fra andre på den alder, men for os er han selvfølgelig noget helt særligt :) Vi er interesserede i at snakke videre om en aftale over en kop kaffe denne weekend (2.-4. august efter aftale). Det vil typisk være en aften om måneden vi har brug for pasning, hvis vi gerne vil til koncert eller anden date-agtigt :) Her den 10. august skal vi fx til festival fra kl 13 til midnat (ekstraordinært lang vagt) og mangler pasning. VH Becca og Anders
Om mig
Lidt om os: Vi er i midt-tredvierne og arbejder begge med hjemløse. Bor tæt på Nørrebro St i en større andel. Vores dreng Otto (der bliver storebror til vinter) er knap 2 år og en livlig og glad fyr. Kan lide at få læst op, tegne, hoppe i sofaen, spise bær, snakke om bussen, gå på legeplads og komme i badekar. Han er vi st ikke noget særligt, dvs skiller sig ud fra andre på den alder, men for os er han selvfølgelig noget helt særligt :) Vi er interesserede i at snakke videre om en aftale over en kop kaffe denne weekend (2.-4. august efter aftale). Det vil typisk være en aften om måneden vi har brug for pasning, hvis vi gerne vil til koncert eller anden date-agtigt :) Her den 10. august skal vi fx til festival fra kl 13 til midnat (ekstraordinært lang vagt) og mangler pasning. VH Becca og Anders
Madlavning