Jeg er alenemor til mine dejlig tvillinger Annabelle og Silas på lidt over 3 år. Jeg har ansøgt om stillingen som er i nattevagt 7 dage i lige uger. til denne tid søger jeg pasning til mine børn. dvs. det er et job over nat, tænker fra kl. 22.30 til 7.30. dit job er bare, at være derhjemme hos mig og passe mine børn. de skal i seng kl. 19.00 altså når du kommer sover de allerede. Om morgen skulle du vække de banditter kl. 6.30 så lave morgenmad til dem og spise sammen med dem. Når jeg komme lidt over kl. 7.00 hjem, så afløse jeg dig :).
Om mig
Jeg er alenemor til mine dejlig tvillinger Annabelle og Silas på lidt over 3 år. Jeg har ansøgt om stillingen som er i nattevagt 7 dage i lige uger. til denne tid søger jeg pasning til mine børn. dvs. det er et job over nat, tænker fra kl. 22.30 til 7.30. dit job er bare, at være derhjemme hos mig og passe mine børn. de skal i seng kl. 19.00 altså når du kommer sover de allerede. Om morgen skulle du vække de banditter kl. 6.30 så lave morgenmad til dem og spise sammen med dem. Når jeg komme lidt over kl. 7.00 hjem, så afløse jeg dig :).
Passe flere børn på en gang