Jeg er alene med skønne Astrid på 6. Travlt job og derfor brig for hjælp eftermiddage/aften en gang eller to om ugen. Hvis du kan køre bil er det en fordel men ikke et krav. Omsorg og godt humør er vigtigst.
Om mig
Jeg er alene med skønne Astrid på 6. Travlt job og derfor brig for hjælp eftermiddage/aften en gang eller to om ugen. Hvis du kan køre bil er det en fordel men ikke et krav. Omsorg og godt humør er vigtigst.
Madlavning